Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid sau, în anumite condiții, livrarea produselor se poate face prin intermediul Poștei Române (pentru zonele aflate in afara ariei de acoperire a curierului). Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, in timpul transportului, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei noastre și vom fi înștiințați în timp util.
Pentru livrari în afara teritoriului României, comanda se va confirma telefonic inainte de livrare iar taxele de transport vor fi comunicate în momentul confirmării comenzii, în funcție de destinația aleasă.
Pentru comenzile mai mari de 150 de lei, livrarea este GRATUITĂ. Pentru comenzile cu o valoare mai mică sau egală de 150 de lei costul livrării este de 16,90 lei (TVA 19% inclus - în aria de acoperire a curierului).
Livrarea se va realiza într-un termen de 24-48 de ore de la confirmarea comenzii (prin e-mail sau telefon) de Luni până Vineri, între orele 9 și 17, la adresa indicată în formularul de comandă.
Comenzile lansate până la ora 14 vor fi procesate pentru livrare în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, în următoarea zi lucrătoare. Comenzile lansate Sâmbăta și Duminica vor fi procesate și trimise spre livrare în ziua de Luni. În perioada sărbătorilor legale, termenele de livrare pot fi diferite, motiv pentru care vă vom comunica din timp, pe site, blog sau facebook, termenele de livrare aplicabile.
Societatea își rezervă dreptul de a nu onora anumite comenzi, dacă produsele comandate nu se mai regăsesc în oferta producătorilor și/sau importatorilor, precum și de a întârzia sau de a anula livrarea produselor comandate de Client în situația în care acestea nu pot fi onorate din motive independente de voința Societății, cum ar fi, fără a se limita la cazurile de forță majoră: incendii, inundații, epidemii, greve, războaie etc, precum și a-și selecta clientela. De asemenea, în situația în care prețul unui produs sau anumite caracteristici ale acestuia au fost introduse în mod greșit în baza noastră de date sau au fost afișate greșit, iar livrarea produsului nu a fost finalizată, Societatea își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivă și de a notifica imediat Clientul despre eroarea apărută, returnând suma plătită de acesta, dacă plata a fost făcută în avans.
În cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a unui produs, Societatea răspunde numai în limita valorii sumei încasate de la Client pentru produsul respectiv.
Vă rugăm să ne semnalați prin e-mail sau telefonic, orice problemă legată de livrarea produselor, urmând să facem tot posibilul pentru soluționarea acesteia în cel mai scurt timp cu putință.
Politica Cookie
Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.